8 Ekim 2012 Pazartesi

Sonbahar Köşesi

Okulların biraz geç açılması,alışma dönemi,sınıfın düzenini oturtmak vs derken çoğu etkinlik kasım ayına sarktı.Bu yüzden bu yılki sonbahar köşemizi daha oluşturmadık,ama sonbahar köşesi oluşturacaklar için eski köşemi paylaşayım dedim.



 Çocuklardan kahverengi nesneler,hayvanlar,kozalak ve palamutlar,çeşitli renklerde yapraklar,sepetler,dallar istedim..Bunları yere serdik.(eski öğrencilerimi çok özledim,ne tatlılar değil mi?)


       




Sonbahar çelengi için tuvalet rulosu boyuyoruz .Çelenk için Burdan yararlanabilirsiniz

    Çelengin bitmiş hali şöyle...


Sonbahar şemsiyesiz olmaz


Bu baykuşlar da inanılmaz basit.Kalıbını bulamadım şu an 


Ve köşemiz bittiiiii.Ek olarak yağmur bulutu,yağmurluk giymiş bir bebek,leylekler yapabilirsiniz.Benim en sevdiğim kısmı kozalak sepetindeki Ice Age karakteri SCRAT :)

1 yorum:

  1. https://www.facebook.com/groups/146257558880834/
    çalışmanız çok güzel olmuş
    slm grubumuzdada paylaşırsanız seviniriz. tşk

    YanıtlaSil