16 Kasım 2013 Cumartesi

Başkanlık seçimi

Cumhuriyet kavramını öğrendikten sonra biraz daha somutlaştırmak için sınıfımızda bir sınıf başkanlığı seçimi yaptık.Öncelikle söz almak isteyen tüm öğrenciler seçim vaatlerini kürsüde açıkladı.(her öğrencinin fotografını cekemedim,hem yaz hem çek zor oluyor :)

 Seçim vaatleri

Hira:Ben seçilmek istiyorum,çünkü akıllıyım
Berrak: Beni seçerseniz kurallara uyanları buz patenine ve hayvanat bahçesine götüreceğim.Tüm sorunlarnızı Aişe Hanım’a ileteceğim.
Efe:Başkan olmayı çok istiyorum.Beni seçerseniz size mandalina getirebilirim.
Irmak: Beni seçerseniz sizinle evcilik oynarım,hamur oynarım
Çınar:Beni seçerseniz size çikolata getireceğim
Melis:Beni seçin çünkü ben büyüdüm,ayakkabılarımı kendim giyebiliyorum,yemeğimi evde annem yediriyor ama okulda kendim yiyebiliyorum
Deniz:Beni seçerseniz sizi çok özel biryere götüreceğim,sizi ağaç evimde oynatacağım
İdil:Beni seçerseniz size simit,sticker,cd,ve meyve getireceğim.Beni seçerseiz mutlu olursunuz
Özden: Beni seçerseniz size çikolata ve elma getireceğim.
Tildem:Beni seçerseniz herşey getiririm,her istediğinizi yaparım
Elisa:Beni seçerseniz sizinle Temple Run oynarım
Mustafa:Ben bugün size mandalin getirdim.Mandalinlerimi beğenirseniz beni seçin
Enes: Beni seçerseniz size elma getiririm.Sizi buzpatenine götürürüm






 Sıra oy vermeye geldi.Masamız hazır.Paravan arkasında gizli oy kullanacağız.Seçtiğimiz arkadaşımızın resmine parmak basacağız



 ve zarfa koyup oy sandığına atacağız.

 


 




 Sandık açılıyooooor

 5 oyla Efe Polat Sabuncuoğlu 1. dönem sınıf başkanı seçildi


 Müdire Hanım Efe'yi tebrik etti ve başkanlığı sırasında neler yapacağını sordu.Güzel dileklerle etkinlik sonlandırıldı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder