21 Aralık 2013 Cumartesi

Tutum,yatırım ve Türk malları haftası

Bir yerli malı haftası geleneği meyve tacı yapıyoruz.Daha farklı fikirlerim vardı fakat bu ara o kadar yoğunum ki kafamı kaşıyacak vaktim yok  ^____________^ (Bu hafta Japonyayı çalıştıgımız için benim smileyim de Japon smileysi oldu.Normaldir,hehe)



Çalışkan arılar sınıfından Ada bu güzel kurabiyeleri yapmak için çok uğraşmış.Kurabiye dedim de bu hafta "Who took the cookie from the cookie jar" oyununu oynadık.Merak edenler için http://www.youtube.com/watch?v=u0LM2KmiW7M

 Cemre bana "Öğretmenim bugün YERli malı olduğu için YERDE mi yiyeceğiz?" diye sordu.Benim de aklıma yerli malı açık büfesini yere sermek geldi.Bu kadar zeki öğrencilerim olduğu için gurur duyuyorum.
 Herkes açık büfeden istediği yiyecekleri istediği kadar aldı.Tek kural "yiyebileceğin kadar al,hepsini bitir"









 Günün devamında Türk malı ürünlerin barkodunun 869 ile başladığını öğrendik ve çevremizde bulabildiğimiz barkodları incelemeye başladık.



 Kumbara yaptık ve kumbara adlı şarkıyı öğrendik.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder