4 Ocak 2014 Cumartesi

Pijama Partisi

kurabiye adam avı için kurabiye adamları hazırlarken...
Pijama partisi için ben çocuklardan daha heyecanlıyım :)
Partiye herkes pijamalarını battaniye,yastık ve peluşlarını getirdi.Şimdi güzel bir film izliyoruz
Atıştırmalıklarımız masada
Biz grup sohbetinde peluşlarımızı arkadaşlarımıza tanıtırken,Özgül Hanım size bir mektup var! diyerek geldi.
Mektup kurabiye adamdan...
İpuçlarını takip ederek onu yakalamamızı istiyor.Ama çok hızlı olmalıyız çünkü kurabiye adam kimsenin yakalayamadığı bir hikaye kahramanı..Bu oyun için hazırız.İlk ipucu  bizi Hasan öğretmenin sınıfına yönlendiriyor

O sırada müdürümüz de heyecanımıza ortak oldu
Bakın çocuklar nasıl da neşeyle koşuyorlar

Hasan öğretmen kurabiye adamın uğrayıp bir not bırakıp hızlıca kaçtığını söyledi.Nottaki ipuçları bizi mutfağa yönlendirdi


Aşçı teyzemiz de kurabiye adamın yemek yemek için uğrayıp koşa koşa gittiğini söyledi.Ona bıraktığı ipucu bizi Türkiye Cumhuriyetinin kurucusuna yönlendiriyordu.Fakat Atatürk neredeydi?Bazı çocuklar "acaba kurabiye adam Ankara'ya mı gitti?" diye sorarken,bahçedeki büste bakmak akıllarına geldi.


Bu fotografta Cemre'nin heyecanı yüzünden okunuyor
Büstteki not da bizi sınıfımıza yönlendirdi.Kurabiye adam sınıfımızda arkadaşlarıyla beraber bizi beklediğini söylüyordu.Çocuklar onları bulmak için sınıfı talan ettiler




En sonunda Yusuf kurabiye adam ve arkadaşlarını buldu


Artık abur cubur zamanı da gelmişti.Kurabiye,kek,bisküvi ve sıcak çikolata :)





İşte en sevdiğim fotograf :)

Pijama partisi hatırası
Ben beceremediğim için Hasan öğretmen konfeti patlatıyor



Ben de müzik açtım,dans ettik




Çocuklara süpriz olarak onların kafalarını dans eden karakterlere yerleştirerek videolar hazırlamıştım.Ne kadar şaşırıp güldüklerini fotograflamadan edemedim





Okul öğretmenleri de bu videolardan nasibini aldı
Ben de tabiii :)
Marshmallow kızartıyoruz




Sandalye kapmacasız parti düşünemiyorum :)


Ve tabi pijama partisinin vazgeçilmezi yastık savaşııııı










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder