3 Mart 2014 Pazartesi

100. gün etkinlikleri

okulun 100. günü... 100 gündür okula geliyoruz,yüzlerce şey öğrendik.Bol etkinlikli bol eğlenceli bir gün oldu.
1-100 arası kutucuklardan söylenen rakamları boyuyoruz

 100 yıl sonra nasıl görüneceğiz?Fotoğraf çekilip photoshopladık :)
Bu çalışmada yine benim zeka küpü öğrencilerimden Efe (3. resimde) "kendi saçların gözükmüş orayı keselim" dediğimde "olsun öğretmenim,o da başımın gölgesi gibi görünüyor" dedi










 Sonra a4ü 2ye ayırıp bir yarısına şimdiki halimizi çizdik,diğer yarısına da bu fotografları çıktı aldık,Şimdiki halimizi ve 100 yıl sonraki halimizi anlattık,panomuza astık





100 yıl sonraki halimizden bahsederken,Değerler eğitiminden yaşlılara saygıyı da işledik


100 benekli uğurböceği yapıyoruz
 


 Benekleri sayıyoruz
 Beyin fırtınası yapıyoruz.Sınıftan çıkıp 100 adım gitsek nereye varırız?

 100 adım gidiyoruz
 Bazı çocuklar bakkala varacağımızı düşünüyorlardı,bazıları bahçeye anca çıkarız diyorlardı

100 adım sonra kendimizi çöp kutusunun yanında bulduk.Bir hatıra fotografı cektirdik.Ben dahil kimse 100 adımın ne ne kadar  uzaklıkta olduğunu tahmin edememişti
 100 bardakla kule yapıyoruz


 
 Evden getirdiğimiz nesneleri 10arlı gruplar halinde 100 ü oluşturacak biçimde grupladık



100 sticker oyunu...10-20-30.. diye devam eden her kutuya onar tane sticker yapıştırıyoruz.Her kutuda 10 stickerın toplamda 100 sticker ettiğini sayarak öğreniyoruz




100 lirayı inceliyoruz

  
100 liram olsa ne yapardım?






2 yorum:

  1. Çok güzel olmus.bayildim.harika fikir.100 yıl sonrası fotolarini nasıl yaptınız merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa,çok teşekkür ederim,old fart booth diye bir program indirdim telefonuma,cocukların fotograflarını cekip o program sayesinde yaşlandırma efekti verdim.sevgiler

      Sil