19 Mart 2014 Çarşamba

2. dönem başkanlık seçimleri

Okul Müdürümüz 1. dönem sınıf başkanını çalışmaları için tebrik ediyor
 Konuşma yapmak isteyenler sırayla kürsüye çıkıyor,
İşte başkanlık vaatlerimiz:
Atahan:Oyuncak gününde zeka oyunu ve daha önce getirdiğim ayılı kurabiyelerden getireceğim.Matematik ve bilmecelerde başarılıyım,size yardım edebilirim
İdil: Ananem bize İstanbul'dan kurabiye gönderiyor,size de getirebilirim
Sude:Sizi lunaparka götürebilirim.Toplanmanıza yardım ederim.
Çınar:Size sakız alırım,bilmecelerde başarılıyım,artık kurallara uyuyorum,beni seçin
Elisa: Kurallara uyarım,size güzel davranırım,müdürden daha çok oyuncak almasını isterim,size balon getiririm.Beni seçmezseniz size darılmam
Berrak:Seçilmeyi çok istiyorum,size balon getirdim.
Zeynep:Sizi tiyatroya götüreceğim,sınıfta beraber pasta yapacağız çünkü annem pastacı
Mustafa: Size bisküvi getirdim,beni seçerseniz bi dahaki sefere ay kurabiye getirecğeim
Deniz:Size kartlar hazırladım,onları vereceğim,istediklerinizi yapmaya çalışacağım.oyun kurmada başarılıyım
------------------------------
Elisa evde çok güzel hazırlanmış,Konuşacaklarının resmini çizmiş




 Mustafa seçilmek için arkadaşlarına bisküvi getirmiş ve esprili pankartlar hazırlamış





 Deniz seçilmek için arkadaşlarına evde kartlar hazırlamış


 Berrak seçilmek için arkadaşlarına balon getirmiş

 Seçim pusulalarımız hazır...Adil bir seçim olsun






 


 Sandık açılıyor.Heyecan dorukta
 6 oyla Deniz Devrim Divanoğlu sınıf başkanı seçildi.Berrak Aşım ve Mustafa Ardor da yardımcıları oldu
  Okul müdürümüz yeni sınıf başkanımıza görevinde başarılar diliyor.Biz de kendisini tebrik ediyor,başarılar diliyoruz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder